Shipping policy

Ob zakjučku naročila se kupec odloči za dostavo ali osebni prevzem. Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi za osebni prevzem oziroma odpošlje paket in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. 

Osebni prevzem

Po prejetju obvestila o pripravljeni pošiljki je prevezem možen v skladišču podjetja MIDES INTERNATIONAL d.o.o., PE Šenčur, Poslovna cona A 29, 4208 Šenčur in sicer ob delavnikih med 9. in 15. uro.

Za prevzem je potrebno pokazati potrdilo o naročilu ali povedati številko naročila.

Dostava

Za nas pakete dostavlja:

1. Pošta Slovenije (Pošta Slovenije, d.o.o.)

Sledenje pošiljk je na voljo tukaj.

Dobavni rok za artikle na zalogi je običajno 3-5 delovnih dni po prejemu plačila.

2. DPD Slovenija (DPD, d.o.o.)

Sledenje pošiljk je na voljo tukaj.

Dobavni rok za artikle na zalogi je običajno 1-3 delovne dni po prejemu plačila.

V primeru, da izdelka ni na zalogi v našem  skladišču, se rok dobave celotnega naročila podaljša.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika dostavnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Prosimo, da prejeto blago ob dostavi pregledate in o napakah ali poškodbah takoj obvestite dostavno službo. Skupaj z dostavno službo boste napisali zapisnik o poškodbi pošiljke. Pisna reklamacija za vidne poškodbe mora biti narejena takoj ob dostavi pošiljke. Pisna reklamacija za skrite poškodbe mora biti podana najkasneje v 7 dneh od dostave pošiljke.

Artikli, ki so objavljeni na naši spletni strani, so praviloma na zalogi. Če artikla ni na zalogi, je to jasno navedeno.

Pridružujemo si pravico do daljšega roka dostave, v primeru objektivnih razlogov, tehničnih ali drugih napak v postopku ter v primeru višje sile. V teh primerih se zavezujemo, da bomo naročnika o zamudi pri dobavi ustrezno obvestili.

V kolikor imate dodatna vprašanja, nas lahko kontaktirate na lily@mides.si.